wtorek, 25 czerwca 2013

sugar rush

nie tego się spodziewałam od kogoś kogo znam tyle lat. od kogoś z kim wypiłam tyle kubków kawy, przegadałam tyle nocy, obejrzałam tyle filmów i przesłuchałam tyle piosenek. od kogoś z kim spędziłam tyle imprez, wypiłam tyle kieliszków wódki, przeleżałam setki godzin na plaży i obgadałam tyle osób. od kogoś z kim przepłakałam tyle nocy, zrobiłam tyle wspólnych zdjęć i spędziłam tyle cudownych chwil. od kogoś z kim choć nie zawsze było kolorowo walczyłam z uporem maniaka, żeby ta przyjaźń przetrwała. no właśnie - przyjaźń. i nagle wszystkie niepozorne buziaki, klepnięcia w tyłek czy żartobliwe macanki stają się znaczące. i nagle jest przerażona, tym co się dzieje. i nagle czuję się winna twojemu złamanemu sercu.
kochana, przecież wiesz, że nie szukam dziewczyny. no właśnie kochana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz