poniedziałek, 20 stycznia 2014

dwa aniołki w niebie

dwa aniołki w niebie
piszą list do siebie
piszą, piszą i rachują
ile kredek potrzebują
dwa diabełki w piekle
wiążą dla nich pętle
na ich wiotkie szyjki
owce to nie wilki


twoja obecność była jedną wielką pomyłką. cóż, jestem mądrzejsza o kolejne doświadczenie. mądrzejsza tylko z pozoru.
ostatnio wszystko jest takie dziwne. bywają dni, że zjadam górę tostów i dni kiedy żyję o połówce banana i kawie. bywają dni, kiedy leżę i oddycham, czyniąc to nadludzkim wysiłkiem i dni kiedy do nocy trzaskam zadania z chemii jak opętana. ale wszystkie te dni cechuje jedna rzecz - spokój. ogarnia mnie taka błoga, wewnętrzna nirwana, że chyba piękniej być nie może. i ta chuda piątka na wadze. to jest mój czas.

1 komentarz:

  1. Witaj, jestem osobą, którą ciekawi tematyka poruszona przez Ciebie na blogu. Chcąc być szczera powiem od razu, że zbieram opinie na temat pro-any wśród osób, które są w nią zaangażowane, dlatego kieruję do Ciebie prośbę o udzielenie mi odpowiedzi na kilka prostych pytań. Oczywiście gwarantuję pełną dyskrecję, co do adresu bloga, pseudonimu czy formy kontaktu z Tobą (numeru gg, e-maila itp.) bo nie to stanowi sedna sprawy. Tak jak powiedziałam, zależy mi na opinii, dlatego nie mam zamiaru ani Cię oceniać ani krytykować, bo nie mam do tego żadnego prawa. Po prostu jestem ciekawa i nie oszukujmy się Twoja dobra chęć byłaby dla mnie bardzo pomocna. Dlatego jeśli masz ochotę na chwilę luźnej konwersacji, proszę daj znać pod tym komentarzem, wtedy odezwę się na podany przez Ciebie kontakt lub bezpośrednio pod nr gg 50338443

    OdpowiedzUsuń