czwartek, 5 września 2013

każdy sen jest jak psychoza. ze wszystkim co do niej należy: pomieszaniem zmysłów, szaleństwem, absurdem. taka krótkotrwała psychoza.

żyję. żebyście nie myślały, że nie. z przejedzenia nie można umrzeć. 


czy tylko ja zaczęłam klasę maturalną bez absolutnie żadnego pomysłu na życie, bez celów, motywacji i jakiejkolwiek chęci na zmianę czegokolwiek w swoim życiu? 

a w momentach kiedy i wy nie macie siły do niczego zapraszam na nowe forum autorstwa mojego i vivan {thindream.fora.pl}

1 komentarz:

  1. Jak bedziesz sie uczyc do matury, to ni bedziesz miala czasu jesc. ;P
    Jak wybierzesz do matury przedmioty ktore lubisz, na pewno starcza ci na dostanie sie na studia ktore polubisz. ;D
    Ja mialam takie szczescie, ze od gimnazjum chcialam isc na archutekture. Niestety sie teraz nie dostalam (nie zdalam egzaminu z rysunku. :/) Ale sprubuje za rok. Teraz zlozylam papiery na inzynierie srodowiska. Winiki mam 13 wrzesnia (urodzilam sie 13 wiec na pewno sie dostane) ;P

    OdpowiedzUsuń